Available courses
Główne nurty kultury światowej i Polskiej XX i XXI w.
Główne nurty kultury światowej i Polskiej XX i XXI w.
Niniejszy kurs stanowi przegląd różnych istotnych zjawisk związanyc...Historia kultury i sztuki
Historia kultury i sztuki
Zajęcia z historii sztuki mają na celu zapoznanie z najważniejszymi...Historia XX wieku
Historia XX wieku
Kurs z Historii powszechnej XX wieku, który właśnie rozpoczynasz, m...Balneologia z hydroterapią
Balneologia z hydroterapią
Celem kursu Balneologia z hydroterapią jest pogłębienie wiedzy prze...Fizjoterapia kliniczna w dysfunkcjach narządu ruchu
Fizjoterapia kliniczna w dysfunkcjach narządu ruchu
Celem kursu DL jest opanowanie materiału z zakresu postępowania fiz...Nauka o człowieku
Nauka o człowieku
Celem kursu Nauka o człowieku jest zapoznanie studenta z następując...Podstawy rekreacji
Podstawy rekreacji
Celem kursu jest zapoznanie z pojęciami ściśle związanymi z tematyk...Toksykologia
Toksykologia
Celem kursu jest zapoznanie studentów z tematyką toksykologii. Szcz...Formy turystyki aktywnej
Formy turystyki aktywnej
Celem kursu jest pomoc w poznaniu najważniejszego, niezbędnego i na...Geografia fizyczna Polski
Geografia fizyczna Polski
Celem kursu jest zapoznanie z przewodnimi składnikami przyrodniczym...Information and Communication Technologies for Sustainable Tourism Development
Information and Communication Technologies for Sustainable Tourism Development
Celem projektu ICT4STD jest modernizacja oferty 4 uczelni – Univers...Krajoznawstwo i interpretacja dziedzictwa
Krajoznawstwo i interpretacja dziedzictwa
Celem kursu jest zapoznanie z walorami Karpat Polskich. Dla lepszeg...Ochrona środowiska
Ochrona środowiska
Celem kursu jest zapoznanie studentów z problemami ochrony środowis...Analiza statystyczna w badaniach rynku
Analiza statystyczna w badaniach rynku
Celem kursu jest zapoznanie Czytelników z metodami statystycznie an...Matematyka dyskretna
Matematyka dyskretna
Matematyka dyskretna powstała z wielu działów matematyki, międ...Metody numeryczne
Metody numeryczne
Celem kursu jest przedstawienie podstawowych zagadnień z zakresu nu...Antropologia społeczna
Antropologia społeczna
Celem pracy z kursem Antropologia społeczna Europy jest umożliwieni...Historia administracji (Historia państwa nowoczesnego)
Historia administracji (Historia państwa nowoczesnego)
Celem kursu jest przekazanie podstawowych informacji na temat ewolu...Metody organizacji i zarządzania
Metody organizacji i zarządzania
Celem kursu Metody organizacji i zarządzania jest ukształtowanie my...Nauka administracji
Nauka administracji
W obecnym stanie nauki administracji rysują się trzy kierunki badaw...Rynek kapitałowy i finansowy
Rynek kapitałowy i finansowy
Celem kursu jest przedstawienie podstawowych informacji o roli i zn...ACCEPT THE CHALLENGE! – Gamification IN online higher EDucaton
ACCEPT THE CHALLENGE! – Gamification IN online higher EDucaton
The aim of the project is to make the offer of 4 universities more...Architektura komputerów i procesorów
Architektura komputerów i procesorów
Celem kursu Architektura komputerów i procesorów jest przedstawieni...Scenariusz 16 - Internet i podstawowe usługi internetowe
Scenariusz 16 - Internet i podstawowe usługi internetowe
Scenariusz 17 - Podstawy algorytmów. Nauczanie algorytmów.
Scenariusz 17 - Podstawy algorytmów. Nauczanie algorytmów.
Scenariusz 20 - Programowanie gier w języku Scratch
Scenariusz 20 - Programowanie gier w języku Scratch
Warsztaty stacjonarne
Warsztaty stacjonarne
Forum wymiany doświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniach s...- Teacher: Kamil Dembowski
- Teacher: Instruktor Testowy1
- Teacher: Instruktor Testowy2
Scenariusz 2 - Czy algorytmy mogą być nieskończone?
Scenariusz 2 - Czy algorytmy mogą być nieskończone?
Scenariusz 3 - Ćwiczymy projektowanie algorytmów
Scenariusz 3 - Ćwiczymy projektowanie algorytmów
Scenariusz 4 - Pojęcie interfejsu. Tworzenie elementów graficznych w Scratch Junior
Scenariusz 4 - Pojęcie interfejsu. Tworzenie elementów graficznych w Scratch Junior
Scenariusz 5 - Jedziemy przez miasto. Wyścigi zwierząt.
Scenariusz 5 - Jedziemy przez miasto. Wyścigi zwierząt.
Scenariusz 6 - Poznajemy kolejne obiekty programu Scratch Junior. Gramy w kosza. Miła rozmowa.
Scenariusz 6 - Poznajemy kolejne obiekty programu Scratch Junior. Gramy w kosza. Miła rozmowa.
Scenariusz 7 - Nasi ulubieni bohaterowie – programujemy online
Scenariusz 7 - Nasi ulubieni bohaterowie – programujemy online
Scenariusz 8 - Uruchamiamy program Scratch. Różnice i podobieństwa programów.
Scenariusz 8 - Uruchamiamy program Scratch. Różnice i podobieństwa programów.
- Teacher: Krzysztof Marek
Scenariusz 11 - Biegający kotek. Poznajemy pętlę
Scenariusz 11 - Biegający kotek. Poznajemy pętlę